میانبر داک

منبعی غنی برای مقالات کلاسی و پایان نامه های کارشناسی ارشد

اطلاعیه فروشگاه

با سایت (میان بر) می توان بهترین مطالب علمی خود را با خیال راحت بیابید .در منوی اصلی قسمت (لیست محصولات) و یا قسمت جستــــجـــوی محـــصولات به راحتی می توانید تمامی مقالات و پایان نامه ها را مشاهده نمائید

بررسی تاثیر برند بر میزان خرید مشتریان ماشینهای لوکس در استان همدان

بررسی تاثیر برند بر میزان خرید مشتریان ماشینهای لوکس در استان همدان

پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      109

-1-مقدمه:

توسعه و ،یک برند قوی نیازمند تفکر استراتژیک به طوری که ابزارهای برند ادراک ارزش وعده داده شده برای مشتریان را انتقال می دهند و سپس اطمینان حاصل می کنند که وعده داده شده عملی می شود. ساختن یک برند قدرتمند نیازمند تعیین ویژگیهای منافع ملموسی که برند با خود حمل می کند و مزایای مشتریان از افزوده شدن آن منافع و مزایای روانی یا احساسی محصول است.این مفهوم ممکن است برای یک مشتری وفادار تحت عنوان ارزش معنی شود.در بازار انبوه عموما استعداد خرده فروشی به عنوان یک منبع ارزشمند جهت ساختن برند می باشد به طوری که کیفیت خدمات ارائه شده توسط خرده فروشان به افتخارات برند افزوده می شود.ممکن است شرکت ها خود را برای بازار انبوه جایگاه یابی کنند به وسیله فراهم کردن تعاملات با مشتریان مهمی که منافع و ارزش های برند را بهینه می کنند. (جلال زاده و اختیاری، 1388ص42)

سهم برند می تواند از طریق مدیریت خوب ارتباط با مشتری و ارج نهادن به او و توجه به نیازهای وی، به طور موفقیت آمیزی توسعه یابد. بین عملکرد و اعتبار شرکت یک رابطه مثبت وجود دارد به این صورت که افزایش اعتبار شرکت باعث افزایش سهم بازار و افزایش سهم بازار باعث افزایش ارزش شرکت می شود. البته اعتبار شرکت از عملکرد گذشته شرکت در ابعاد مالی و اجتماعی نیز ناشی می شود. یک نام و نشان اخلاقی، اعتبار شرکت را افزایش می دهد و این اعتبار مانند یک حلقه باعث تقویت نام و نشان می شود. (نصيري پور و ديگران ، 1389،ص 16)

1-2- بيان مسأله :

    شخصيت برند را هسته ي مرکزي و نزديکترين متغيردر تصميم گيري مشتري در هنگام انتخاب مي دانند. در ادبيات کلاسيک اقتصاد، نيروي کار، سرمايه و زمين سه عنصر اصلي توليد و سرچشمه هاي اصلي ثروت به شمار مي آيند. ولي اين الگو قادر نيست که توضيح دهد که چگونه يک کالا با کارآيي، کيفيت و زيبائي مشابه به سه برابر قيمت کالايي ديگر به فروش مي رسد.رويکردهاي نوين بازاريابي اين پديده را با هويتي که برند براي مشتري دارد توضيح مي دهند. يکي از مطلوبيت هاي مشتري در انتخاب يک محصول، برند معتبر است. در بسياري از بازارها، برند هويت ويژ ه اي براي يک محصول مي آفريند و آ نها را به گروه خاصي از جامعه پيوند ميدهد. از نظر روانشناسي اين گونه کالاها علاوه بر کاربرد ظاهري، براي مشتري تشخص و اعتماد به نفس مي آفريند، از اين رو مشتري آماده است بهاي متفاوتي براي آن بپردازد. علاوه بر اين، نام تجاري برتر به طور ناخودآگاه براي مشتري به مفهوم کيفيت بهتر محصول است. مشتري با خريد يک محصول برند باور دارد که در مقابل پول خود چيز با ارزشي دريافت کرده است. واقعيت اين است که نام تجاري، همانند سرمايه يا فناوري و مواد اوليه در ايجاد ارزش افزوده براي يک سازمان نقش دارد. مشتري و سازمان هر دو از مزاياي برند بهره مي برند. زماني که مصرف کننده تجربه يک بار استفاده از يک برند را داشته باشد، با آن احساس راحتي بيشتري داشته، تمايل به استفاده از آن محصول بالا مي رود. نا مهاي تجاري اطلاعاتي در مورد کيفيت کالا، عملکرد و ساير جنبه هاي کالا مي باشند و باعث مي شوند مشتري ريسک کمتري را متحمل شود. نام تجاري به صاحبان آ نها معنا مي بخشد و همچنين جزء ثروت آ نها محسوب مي شود. در دنياي بازاريابي امروز شخصيت برند مفهوم جذاب و گيرايي دارد. (نصيري پور و ديگران ، 1389،ص18)

لذا مسئله اساسی این پژوهش بررسی و شناخت تاثیرات برند بر میزان خرید مشتریان را در ماشینهای لوکس بررسی می نماید.

1-3-  اهمیت و ضرورت انجام تحقيق :

اهمیت و ضرورت انجام تحقيق را اینگونه می توان بیان کرد که تا چند سال پيش دغدغه عمده شركتها و موسسات در يافتن و جذب مشتريان بيشتر بوده است. در حال حاضرحفظ و راضي نگه داشتن مشتريان خود از اهم فعاليتهاي كسب و كارهاي موفق مي باشد. اين شركتها همواره در جهت ارتقاي رضايت مشتريان از محصولات/خدمات (شركتهايشان) از هيچ كوششي فروگذار نبوده اند. نشان تجاري تعيين کننده منشاء و مرجع توليد کننده محصول ( کالا/ خدمت) ، تخصيص دهنده مسئوليتها به توليد کننده محصول ، پديد آورنده تعهد و تقليل دهنده هزينه هاي جستجو مي باشد، به علاوه کيفيت محصول را به نمايش مي گذارد. (جلال زاده و اختياري، 1388،ص19) .

برند يا "نام، واژه، علامت، نشانه، طرح يا ترکيبي از اين ها که با هدف شناسايي کالاها و خدمات فروشنده يا گروهي از فروشندگان و جهت متمايز نمودن آن ها از رقبا به کار مي رود" ارائه کننده تهعد به ثبات و کيفيت مي باشد. تجربيات نشان داده است که يک برند قوي، ابزاري مهم در پياده سازي اهداف بازاريابي براي بهيود وفاداري برند، ممتاز قيمت مبتني بر برند و حاشيه سود، افزايش روانه سازي محصولات جديد به بازار، سهامداران بيشتر و افزايش سود صاحبان سهام و تمايز آشکار، ارزشمند و پايدار و نيز ساده سازي تصميم گيري هاي مشتريان، کاهش ريسک مشتريان و تعيين مجدد انتظارات آن ها به شمار مي آيد(P. Raj Devasagayam and Cheryl L. Buff , 2010 )

 

 

 

1-4-  اهداف تحقيق : 1-4-1-هدف کلی:

شناخت تاثیر برند بر میزان خرید مشتریان ماشینهای لوکس در استان همدان در سال 1391.

1-4-2-اهداف جریی:

  • شناخت تاثیر وفاداری مشتری بر خرید ماشنهای لوکس با برند مشخص و معتبر.
  • شناخت تاثیر کیفیت ادراک شده توسط مشتری بر خرید ماشنهای لوکس با برند مشخص و معتبر.
  • شناخت تاثیر آگاهی از برند مشتری بر خرید ماشنهای لوکس با برند مشخص و معتبر.
  • شناخت تاثیر تداعی های ذهنی از طرف شرکت بر خرید ماشنهای لوکس با برند مشخص و معتبر.
  • آیا وفاداری مشتری بر خرید ماشنهای لوکس با برند مشخص و معتبر تاثیر گذار است؟
  • آیا کیفیت ادراک شده توسط مشتری بر خرید ماشنهای لوکس با برند مشخص و معتبر تاثیر گذار است؟
  • آیا آگاهی از برند مشتری بر خرید ماشنهای لوکس با برند مشخص و معتبر تاثیر گذار است؟
  • آیا تداعی های ذهنی از طرف شرکت بر خرید ماشنهای لوکس با برند مشخص و معتبر تاثیر گذار است؟

  1-5- سؤالات تحقیق:

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 306,000 ریال
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 340,000 ریال
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
10_1081992_3644.zip357.1k





بررسی تاثیر برند بر میزان خرید مشتریان محصولات غذایی بهروز و سحر همدان

بررسی تاثیر برند بر میزان خرید مشتریان محصولات غذایی بهروز و سحر همدان پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      142 فهرست مطالب عنوان.............................................................................................صفحه   Contents دانشگاه آزاد اسلامي. ‌ب واحد ملایر. ‌ب دانشكده تحصيلات تكميلي. ‌ب (گرايش بازاریابی) ‌ب عنوان: ...

توضیحات بیشتر - دانلود 34,000 تومان 30,600 تومان 10% تخفیف