اطلاعیه فروشگاه
با سایت (میان بر) می توان بهترین مطالب علمی خود را با خیال راحت بیابید .در منوی اصلی قسمت (لیست محصولات) و یا قسمت جستــــجـــوی محـــصولات به راحتی می توانید تمامی مقالات و پایان نامه ها را مشاهده نمائیدکارآفرینی مبانی نظری و راهکارها
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 38 .1 تعریف کارآفرینی به زبانی ساده. .2 توضیح عناصر اصلی مفهوم کارآفرینی. .3 مقایسه کارآفرینی از دیدگاههای مختلف. .4 تفکیک حیطه مطالعه و توضیح ویژگیهای کارآفرینان ...
موانع آموزش کارآفرینی در دانشگاه ها
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 20 w مطالعه و شناسایی افراد جسور ، نوآور و باانگیزه دارای محدودیت های مالی در سال های 1933 تا 1935 در آلمان و حمایت از آنان (تاسیس اولین آموزشکده برای تربیت این افراد) w این آموزشکده ها بین 1937 تا 1940 در انگلیس و بین 1942 تا 1943 در آمریکا دایر شد. افراد در این دانشکده ها طی دوره های کوتاه مدت، ضمن بیان مسائل خود از روانشناس، رفتارشنا ...
تنظيم منابع و مآخذ رفرنس نويسي
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 33 } استناد کردن، عمل ارجاع به کار نویسندگان دیگر،در قسمتی از متن خود است.استناد به کارها هم نشان دهنده مطالعه انجام شده در آن زمینه و هم حمایتی برای مفاد و نتایج کار است. } هر استنادی مستلزم یک رفرنس در پایان کار می باشد. علل دیگر استناد و رفرنس دادن صحیح عبارتند از : } اعتبار دادن به مفاهیم و ایده های نویسندگان دیگر • ایجاد مدرکی مبنی ...
آموزش برنامه ای گام بندی شده برای ارشد تکنولوژی آموزشی درس نور و رنگ
فایل پاور پوینت اهداف کللی +اهداف رفتاری +آزمون ورودی+گام بندی+ آزمون نهایی +منابع تعداد اسلاید 106 ...
کارآفرینی شرکتی
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 42 “ بررسی آکادمیک فرصتها که چگونه ، توسط چه کسی و با چه اثراتی برای ایجاد کالا و خدمات آتی کشف و ارزیابی و بهره برداری می شوند. در نتیجه این زمینه شامل مطالعه منابع فرصتها فرآیند کشف و ارزیابی و بهره برداری از فرصتها و مجموعه افرادی که آنها را کشف و ا ...
تجزیه و تحلیل ارزش افزوده ، ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکتها
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 37 مدیریت مبتنی بر ارزش به ذهن هر کسی که در سازمان است این موضوع را القاء می نماید که بیاموزد تصمیمات خود را مبتنی بر درک خویش از چگونگی کمک این تصمیمات به ارزش شرکت ، الویت بندی نماید. این بدین معنی است که همه فرآیندها و نظامهای اساسی به سمت ایجاد ارزش بایستی جهت گیری شوند. ...
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات موسسه اعتباری توسعه با رضایت مندی مشتریان در شهر کرمانشاه سال 1390
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 21 در دنیاي امروزي با رشد تکنولوژي و فناوري هاي اطلاعاتی، رفاه عمومی افزایش یافته و بالاتر رفتن سطح زندگی در جوامع مختلف باعث افزایش سطح آگاهی و انتظارات مشتریان گردیده است . در حال حاضر پذیرش رویکرد مشتري گرایی به صورت یک الزام براي سازمان ها تبدیل شده است و سازمانی که خود را با این رویکرد تطبیق ندهد به نابودي و شکست محکوم خواهد شد. تا چندي پیش رق ...
مأخذ نويسي
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 44 ¨ كتابنامه Bibliography فهرستي است از آثار مرتبط با موضوع اصلي تحقيق كه به صورت الف ...
منبع شناسي آزمون هاي دکترا در حوزه هاي مديريت
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 106 1- کليات و پيش نيازها 2- آزمون زبان عمومي 3- آزمون کتبي تخصصي و بررسي آمارها و سوالات 4- مصاحبه تخصصي 5- برنا مه راهبردي آزمون دکترا ...
حسابداری تورمی
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 24 چکیده: یکی از اهداف اولیه یک سیستم حسابداری تهیه اطلاعاتی مربوط، به موقع و قابل اتکا برای استفاده کنندگان از آن اطلاعات است .مبنای سنتی حسابداری برای تهیه این اطلاعات استفاده از ارزش های تاریخی است . چرا که این ارزش ها هم قابل اتکا هستند و هم قابلیت اثبات دارند .وقتی در کشور های پیشرفته تورم باعث ناموزونی در ساختار اقتصاد گردید ، متفکران حسابداری ...
فرآیند تولید اویل پمپ
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 34 سیستم روغنکاری ماشین با به گردش در آوردن روغن در مجاری تعبیه شده وظایف زیر را انجام میدهد:   ...
آموزش برنامه ای گام بندی شده برای ارشد تکنولوژی آموزشی درس ماده و تغییران آن
فایل پاور پوینت اهداف کللی +اهداف رفتاری +آزمون ورودی+گام بندی+ آزمون نهایی +منابع تعداد اسلاید 94 ...
آموزش برنامه ای گام بندی شده برای ارشد تکنولوژی آموزشی درس نور و بازتابش
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 55 رسانه: 20 اسلايد صامت رنگي مدت 30 دقيقه گوينده : - تصوير بردار: - صدا بردار :- ...
آموزش برنامه ای گام بندی شده برای ارشد تکنولوژی آموزشی درس نماز
فایل پاور پوینت همراه با آزمون ورودی آموزش گام به گام آزمون نهایی ومنابع تعداد اسلاید 134 ...
بازاريابي و مديريت بازار
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 271 هدف کلي اين فصل آشنايي دانشجو با مفاهيم اساسي، اهداف و فلسفه هاي مديريت بازاريابي و همچنين شناخت وظايف مديران بازاريابي در موسسات مي باشد. ...
آموزش برنامه ای گام بندی شده برای ارشد تکنولوژی آموزشی درس میکر و بها
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 119 –دوره دوم از شش هفت سالگی شروع می شود و تا قبل از مرحله بلوغ جسمی فرد (11-12) سالگی ادامه دارد،ابتدا و انتهای این دوره با تحولات و شرایط جدیدی همراه است که تا اندازه زیادی بر شخصیت کودک و سازگاریهای اجتماعی او اثر می گذارد . ابتدای این دوره برای بیشتر کودکان با ورود به مدرسه آغاز می شود . معمولاً این تغییرابتدا اکثر کودک ...
مجتمع توریستی تفریحی مینی سیتی
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 17 وجود یک مجموعه تفریحی توریستی سرشار از هیجان و شادی که برای اولین بار در استان و سومین مجموعه اینچنینی در کشور است احساس می شود و البته این مجموعه در نوع خود بی نظیر بوده و از لحاظ فرهنگی، تخلیه هیجانات جوانان، جذب گردشگر ، آرامش اعصاب ، تقویت حافظه و قدرت ذهن ایده آل و قابل استفاده برای تمامی سنین خانمها و آقایان می باشد. ...
بازاريابي و حاميان ورزشي
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 27 فهرست مطالب: مقدمه عوامل رشد وتوسعه صنعت ورزش - ورزشكار جديد ـ مسابقات ـ تماشاچيان ـ رسانه ها - نهضت آمادگي جسماني ـ وسائل ورزشي ـ علوم ورزشي - جهاني شدن ورزش ـ مديريت ـ اوقات فراغت - صنعت ورز ش - تفريح ـ آماتوريسم ـ نيمه حرفه اي ـ حرفه اي ـ تجارت ـ صنعت ...
سنجش اثربخشی تبلیغات برجذب مشتری بااستفاده ازمدل آیدا و ارایه ی راهکارهایی جهت بهبود آن دربانک کشاورزی استان ایلام
فایل پاور پوینت تعداد اسلاید 28 تبلیغ و تبلیغات یکی از موضوعاتی است که امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباطند و از آن تاثیر می پذیرند. در واقع تبلیغ یک پدیده اجتماعی است که برگرفته از یک نیاز اجتماعی است و در بردارنده هدفی اجتماعی می باشد.بنابراین شرایط جامعه زمینه را برای بوجود آمدن پدیده تبلیغ فراهم می کند پدیده تبلیغ بعنوان یکی از اجزاء مو ...